středa 22. května 2013

Svět knihy

Již tradiční Svět knihy jsem musela nejprve vstřebat a zpracovat, proto se k němu vracím až dnes. Víc obrazově, ale i pár slov dodám. Moje fotky jsou přeci jenom ilustrativní a nepříliš kvalitní. Na veletrh letos lákala celá řada programů, včetně zajímavé sondy do světa blogem. Ačkoliv letošní návštěva připadla až na neděli, tedy poslední den, stejně tam bylo narváno a i v neděli po obědě na co koukat. A za co utrácet!
Zajímavým momentem bylo pro mě střetnutí se spisovatelem Evženem Vítkovským, kterému chci věnovat jeden samostatný zápis. Ale i celá řada dalších momentů byla velmi příjemná, čtení Báry Hrzánové, tvorba Marie Brožové a její krásné obrazy vytvořené přímo na místě pastelkou, setkání s Ivanem Trojanem či autogramiáda Marie Procházková a její zajímavé knihy pro děti (i dospělé) Slovíčka. A k tomu potulování mezi regály plných knih, občas skvělá káva či latté, a nakonec cesta domů s plnou taškou a prázdnou peněženkou. Devatenáctý ročník Světa knihy je mrtev, t žije ten dvacátý. Že bych tam už měla novou knihu….? To je tedy výzva! :-)


Tak zde to již tradičně probíhalo
                                                   Číst se ovšem dalo již před vstupem
                                                             Knihy kam se podíváš
                                                      Vtáhněme čtenáře do hry...
                                                     Pro ty, co by třeba zabloudili.............


                         Moje oblíbená autorka. Novinky jsem se bohužel nedočkala,ale snad v červnu....
                                                   Další oblíbený autor a jeho knihy



                                                I divadlo zde mělo své zastoupení

                                                V takovém koutku se skvěle čte nejen dětem

                  Výše zmiňovaná kresba pastelkou. Žasnu, jak jsou někteří lidé šikovní

                       
                                                     Mé oblíbené nakladatelství



                       I vzdělání mělo své stánky. Fraus mi sice moc nevyhovuje,ale stánek měli hezký

                                                 Povídání s Ivanem Trojanem

                                                   Na děti se zde myslelo vskutku hodně
                                               Zde jsme před lety "rostli" i s Odnikud nikam.
                                               Autogramiáda Slovíček. Zajímavá kniha
                                         I komiks je literatura a tak zde měl svoje oddělení


                                                        Nepostradatelný Večerníček


                                         Jako předplatitelka Ďasu jsme nemohla nevyfotit
                                       K dobré knize patří dobré víno. V tomto případě mešní

            Mozkový trénink. Zajímavá hra, jen dvanáct set korun mi přišlo trochu moc.Ale pobavila jsem se
                                            Tak tomu říkám kniha. Přímo životopisná!


                                                       Tak to komentář nepotřebuje...
                                                            Pohled do minulosti
                                                          Starý filmový koutek

                      Poloviční sleva na vše způsobila masové obležení stánku nakladatelství Argo
                                                       Také máte doma Lichožrouty?
                                                       A to je část mého úlovku...........




5 komentářů:

  1. Také jsem letos s dcerou byla. A příští rok už asi nepůjdu, dost jsme se finančně zruinovala a než jsem donesla knihy domů, má záda také naříkala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já naopak letos nebyla, připravuju se na státnice :-( Ale o to víc se budu těšit na příští ročník a děkuju za fotoreport :-)
    Hrzánovou mám moc ráda, tu bych si u čtení chtěla poslechnout.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdová literární "pastva".Tak honem, honem pero, aby bylo co ke čtení z vaší tvorby:-)
    To si přeje i vaše nedočkavá fanynka:-D

    OdpovědětVymazat
  4. :-((( letos jsem ho nestihla- byla jsem na víkend mino PHU, tak mi to je líto!! Ne že bych něco potřebovala, ale...

    a Lichožrouty musím někde koupit! máme oba díly na CD s B.Hrzánovou-no a to je prostě super!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věděla jsem o akci, ale nemám peníze ani hlídání, takže snad jindy. Snad bude někdy někdy líp. Ale fotky jsou super.

    OdpovědětVymazat