sobota 15. června 2013

Nový přítel

                                           ..........Jsem já, Maxmilián I.
                                               Dnes je mi rovných šest týdnů

                                Nastěhoval jsem se, abych se tady stal hlídačem

                                                          Pořád se musím fotit...

Ale za odměnu jsem dostal první hračku
                                                     
                                 Jdu si ji někam schovat

                    A také si musím  trochu odpočinout, tolik změn dneska...

                                                          Ale to hraní mě baví 

Jen Zacharáš zatím není moc nadšený, je na mě přísný a mračí se. Ale bude si muset zvyknout, protože ho brzy přesrostu....

                                 Jestli budu po tátovi, tak docela hodně

Tak to je můj taťka:-). 

 Mamka je vlčák, takže nikdo vlastně neví, jak budu v dospělosti velký já. Ale dneska je to úplně jedno. Jsem totiž maximálně roztomilý!


10 komentářů:

  1. Radši nebudu moc komentovat, při pohledu na fotky upadám do infantilního šišlání! Je kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, děkuji. A jako byste byla u nás, infantilně šišláme všichni už od včerejška:-). Ba i Zachariáš se už přestává mračit a zvyká si. Hezkou neděli přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Při pohledu na ono stvoření musí šišlat všichni. Je krásný, ale určitě bude velký.

    OdpovědětVymazat
  4. Maxi ty jsi nádherný pejsek!! Tak ti přeji ať jste se Zachariášem správná dvojka:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. A aby byli správná dvojka, bych si moc přála:-)

      Vymazat
  5. Jak mi mohla taková pejsková informace uniknout? Maxíku, tak ať děláš radost všem, jsi fešák !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Fešák je, jen Zachariáš si to pořád moc nemyslí. Ale snaží se a sžívají se, byť je to zatím trochu drama:-)

      Vymazat
  6. Jo a ...mamka je vlčák...to je pěkný :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem napsat vlčice:-), ale to mi nějak nešlo přes klávesnici:-)

      Vymazat
  7. Moc pěkný stěňátko, Jitko. Tak snad Vám z něj nevyroste M.Fík :-).

    OdpovědětVymazat