pátek 28. června 2013

Vysvědčení

Výsledky jsou sečteny, dokumenty rozdány, vášně vyplýtvány, radost i smutek v životadárné rovnováze. Krátký komentář snad jen obrazem. Slova jsou zbytečná, stačí prosté konstatování, máme to za sebou:-). Konečně. Uf....








7 komentářů:

  1. Jitko,
    přeji krásné prázdniny a načerpání nového optimismu na další školní rok 2013/2014 !
    Vidím mezi dárky i dárkový poukaz saunový , ten myslím potěší nejvíce :-)
    Přiznám se, že i já jako rodič, jsem se těšila na ty 2 měsíce bez školních povinností ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, děkuji a i Vám přeji krásné a pohodové léto. A pravdu díte, saunový poukaz byl top dárek. Ale těší mě samozřejmě všechny. Užívejte si:.)

      Vymazat
  2. Užijte si krásné prázdniny, načerpejte přes léto hodně sil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji. I Vy si užívejte léta.
      A abych pravdu řekla, dnes jen tupě zírám. Snad bude v příštích dnech lépe:-)

      Vymazat
  3. Vysvědčení?
    Vždycky jsem měl samé jedničky. Až mnohem později mi došlo, že ti, kteří se pilně učili ale neprospívali prostě jen neměli dobrou paměť...
    Dnes, kdy už mě paměť opouští, vidím v možnosti zapomínat přímo výhodu.

    OdpovědětVymazat
  4. Užijte si zasloužené volno! Krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji krásné prázdniny, jen ještě v naději, že i počasí bude mít vysvědčení na 1!:-)
    Doufám, že sluníčko nenašlo výhodu v možnosti zapomínat, jak má v létě pracovat:-D

    OdpovědětVymazat