neděle 21. července 2013

Andělé v mých vlasech

Andělé jsou věc (nevím, zda věc je správný termín) na kterou docela věřím. Předpokládám, že každý máme nějakého svého anděla.  Proto mě potěšilo, když se mi dostala do ruky kniha Andělé v mých vlasech. Avizovaná dokonce jako světový bestseller. No, uvidíme. Naznačují zde, že je to kniha určená všem, kteří se zamýšlejí nad záhadami ležícími mimo každodenní skutečnost, což se občas zamýšlím.  Sice jen tak, namátkově, rozhodně bych to neuměla sepsat jako irská mystička Lorna Byrneová, která se zdě dělí o svá setkání a hovory s anděly, které údajně vídá od svého dětství. Zatím jsem se dostala jen do první kapitoly, která mě docela zaujala. Určitě se tady dozvím i irské reálie, které jsou mi zatím poněkud vzdálené. A setkání s anděly, na které věřím, určitě také nebude k zahození. Ostatně, je dobré věřit, že každý z nás máme svého strážného anděla.
Autorka tvrdí, že ano. A o pomoc prý stačí jen požádat. Začínám tedy tím, že si přečtu tuto knihu.
                                                 


1 komentář:

  1. Už jsem ji párkrát držela v ruce ale pořád si říkám, že to asi nebude nic pro mě. Ale možná ...alespoň ten název knihy napovídá...už by bylo jasné, proč tak nemám ráda, když mi někdo šahá na vlasy :o)

    OdpovědětVymazat