sobota 6. července 2013

Elektronické knihy

Elektronické knihy jsou zjevně hitem současnosti. Fotografie je ještě ze Světa knihy, kde elektronické knihy již mají celý svůj sektor. 
Denně potkávám čím dál víc lidí se čtečkou, jedno jaké značky. Čte se prostě elektronicky. V metru se přestává šustit papírem, nenarazíte na knihy balené v novinách či tituly okatě dávané najevo všem spolucestujícím, kteří měli z vaší knihy pochopit, jaký jste intelektuál:-). 
Nebo taky ne:-)
Dnes se nahlíží do čtečky. Do MHD je to údajně ideální. Asi ano, byť mně to pořád nejde. Ale testovací jízdy mám za sebou. Všechno si žádá svůj trénink. Zkouším to. Učím se. Ztuha.
 Nicméně, Třídní knížku do tramvaje si lze do čtečky stáhnout. Tak začínám pozitivy. Moje kniha je akčnější než já. Být ve čtečce jí nedělá problém. Já s problémem  bojuji, úspěch je zatím poloviční. Něco se mi líbí něco ne. Uvidíme, co převáží. Zatím tam mám Třídní knížku. Hned vedle klasiků. Drobné radosti přeci patří ke koloritu života. :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat