neděle 7. července 2013

Praga Piccola

Další příběh od mého oblíbeného autora. Miloš Urban píše skvěle. Alespoň mě to baví. Pravda, je něco, co mě nezaujalo. Vůbec mě nechytil jeho Hastrman. Ani jsem ho nedočetla, asi nejsem ekologicky naladěnáJ. Nicméně, jeho Sedmikostelí je bombastické. Dodnes ho považuji za jednu z nejlepších jeho knih, ne-li nejlepší. Ale jsou tam i jiné pecky, které mě nadchly, třeba Santiniho jazyk, Stín katedrály či Lord Mord. Proto jsem napjatá nad touto novou knížkou, Praga Piccola. Opět v unikátním vydání a se zajímavým námětem. Záložka praví, že se jedná o román o proměně českého světa z rakousko-uherského pořádku přes naděje, radosti a krize masarykovské republiky do nejistoty prvních let druhé světové války. Tedy téma pro mě jako dělané. Těším se.  Zatím to vypadá nadějně.
                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat