úterý 23. července 2013

Vibrátor

Hned v úvodu musím kajícně přiznat, že jsem podlehla lacinému pokušení lascivního názvu v domnění, že se třeba na čas zvýší sledovanost a náhodný surfař po netu dojde přes „vibrátor“ v názvu až k mým knihám a třeba si nějakou koupí J.  
Zkouším tedy reklamní triky. 
Ve skutečnosti totiž nejde o žádnou erotiku ani obchod s erotickým zbožím. Jde o vibrační cvičení, které jsem vyzkoušela. Jinými slovy, cvičit za vás mají strojeJ. Čapek by se divil, jaké dnes máme univerzální roboty. Já jsem se zase divila, co to s vámi dělá. Přišla jsem k návštěvě tohoto letenského centra tak trochu jako slepý k houslím. V našem obvodním plátku s tajemným názvem Hobulet,což lze netajemně rozklíčovat jako Holešovice, Letná a BubenečJ, nabízeli kupón pro vyzkoušení. Letní měsíce, které nabízejí i víc volného času, jsou jako stvořené pro různé experimenty, tak jsem vyrazila. A půl hodiny jsem se třásla jako sulc na mašině, která rozklepala všechny moje svaly (i když svaly je dost silné slovo). Prostě jsem se třásla jako sulc, což při pohledu do zrcadla, které máte před sebou, nebyl dvakrát estetický pohled. Nicméně proklepala jsem si celé tělo a na roztřesených nožkách se pak informovala, co s tím dál. Nutno říct, že salónek je sice malý, ale příjemný.  Děvčata, která to tu vlastní a starají se o vás, byla milá, vstřícná a ochotná, takže se člověk, i přes ten třas, cítil v podstatě velmi dobře. A to jsem si hodně naivně myslela, že tělo jsem už v Expresce  trochu zpevnila. Ovšem třasostroj neboli vibrační cvičící mašina mě přesvědčil o opaku. Efekt k celkovému zpevnění jsou tři půlhodinové návštěvy týdně, pravila dívka na závěr mojí roztřesené exkurze. Tak mám o čem přemýšlet. Každopádně to byl zážitek, dosud jsem vždy cvičila sama. Líbilo se mi to a tak možná využiji třasostroje k nějakému potencionálnímu zpevnění. Když je čas a je to na Letné,navíc jsou tam na vás milí, tak proč ne.

1 komentář:

  1. Naklepat, jako řízek a pak dát"trojobal":-D
    Přeji pevné svaly, jako beton:-)))

    OdpovědětVymazat