pátek 30. srpna 2013

Evropské peníze

Ještě krátký návrat k Novým Hradům. Podle zdejších informací byl náš hotel Rezidence zrenovován na základě nějakých evropských fondů. Po detailech jsem se nepídila, ovšem vyfotila jsem fotky (jinak to nešlo), průběhu rekonstrukce. A je to pro mě osobně jeden z mála příkladů smysluplného využití evropských peněz. Jsou tu hezky vidět (snad to bude i na těch mých fotorekonstrukcích)  ty změny. 
Jak budova vypadala před a po. 
A musím konstatovat, že jsem byla nadšená. A Buqvojové, kterým kdysi dávno Rezidence patřila, by jistě byli také. Je to úžasná rekonstrukce. Alespoň na mě tak působila. Pokud by se takto využívaly všechny evropské peníze, tak zaplať pán bůh za ně. Ovšem, najít další příklady by jistě byl velký problém. A minimálně my v Praze a středních Čechách, co si budeme povídat, že? Tak alespoň hezký zážitek z Nových Hradů. Tam se to povedlo. (Možná proto, že nevidím do zákulisí, ale to snad ani nechci. Je to prostě krása)
Co je po a co před je samozřejmě snadno identifikovatelné:-)















Žádné komentáře:

Okomentovat