sobota 10. srpna 2013

Fórum

  Ráda bych poděkovala za Vaše názory a zkušenosti s anonymy. 

 Zlu se nemá ustupovat, tudíž jsem moudřejší o několik rad, jak na ně. Chvilka slabosti pominula:-) Ba dokonce se mi i jeden IT technik nabídl, že je reálně vystopuje. Nevím, jestli o to opravdu stojím, vidět tváří v tvář někoho, kdo si takhle léčí svoje komplexy, ale zase je dobré vědět, poznat svého nepřítele:-) . No, uvidíme, co nebo koho najde.
    Každopádně, už se tomu nehodlám vůbec věnovat, budu dál psát, a dnešní mezidobí je věnováno tomu, proč blog kdysi dávno vlastně vznikl. Jako propagační místo pro moje knihy. Nic víc, nic míň. Že se léty transformoval v něco trochu jiného, nic neznamená. 
 Vlastně znamená, přinesl mi sympatickou a milou blogokomunitu, za kterou jsem moc ráda. Vnesl nové vazby, rozšířil obzory, posunul mnohé úhly pohledu........ To je jeho obrovský bonus. 
    A jeho primární  (nebo dnes už možná sekundární, ale pořád zásadní úloha:-) je upozornit, případně ( to když je fakt dobrý den) i prodat:-) některou z mých knížek. A připomenout, že se chystá další. 
         Zde tedy Max jako potencionální dealer mých knih:-).

2 komentáře:

  1. Čtu zpětně, ale souhlasím, nemá cenu se zlými anonymy ztrácet čas...
    Moc přeji, ať se psaní a to nejen knižní, daří. Anonymům navzdory :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, děkuji moc. A hezký den Vám přeji

    OdpovědětVymazat