středa 25. září 2013

Setkání s nakladatelem

   Mám patrně týden příjemných, ač v podstatě pracovních, setkání. Nejdřív Miloš Urban, včera můj pan nakladatel. Další, pozitivní energií nabité, setkání. Kniha je na cestě, ovšem plno práce přede mnou. Nicméně takové práce, na kterou se těším a která nese radost. Mně určitě. A nešlo jen o práci. Po angličtině, na kterou jsem se vypravila v rámci jakési sebemrskačské touhy po vlastním sebevzdělávání a kde jsem se ujistila ve smutném poznání, že konverzace v cizím jazyce je v určitém věku velmi náročná, následovala plynulá komunikace v češtině, která razantně zaplašila vzmáhající se podzimní chmury.    
   Jalna je nakladatelství malé, ale pracovité, chystá plno zajímavých akcí, o kterých budu následně informovat. Chystá i moji knihu, na jejíž úpravách nyní budu pracovat. V té souvislosti radostně předhodím Odnikud nikam, kterému se dostalo pochvaly z jedné středočeské knihovny, kam prý nyní putuje celých pět kousků, což je potěšující stejně tolik, jako Třídní knížka v E podobě a ve čtečkách. Sice osobně zatvrzele pořád upřednostňuji klasickou knihu,ale čtečky jsou trend,tak je dobře, že tam pronikla i Třídní knížka. Jen Jan Heřman trochu pospává, což je škoda, protože třeba pan Urban ho údajně přečetl s chutí. 
Ale třeba mi to jen tak řekl:-), čímž mě ale minimálně navnadil k další práci. Trojlístek knih by tedy měl mít sourozence a já mám plno energie po setkání s panem nakladatelem. Až tolik, že mohu den věnovat dobročinnosti a večer Hovorům. Měl by to být celkem svatý den, završený besedou s Jaroslavem Šebkem. No, uvidíme. 
Možná s některými i uvidíme se:-)
                                                                 
                                                                     

Žádné komentáře:

Okomentovat