středa 16. října 2013

Úterní chvilka poezie

Moje mateřské nakladatelství Jalna v úterý večer pořádalo křest poetické knihy Nejmodernější retro.  Přítomen byl samozřejmě autor Daniel Razím, interpret jeho veršů Miroslav Kovářík, který nezaměnitelným způsobem recituje, a krom toho celkem příjemná muzika. Zdá se tedy, že dnes je retro opravdu in. Poezii mám ráda, i jako výrazný relaxační prvek, tudíž byl úterní večer příjemným zastavením. Pana Kováříka mám naposlouchaného,ale vidět ho a slyšet živě je tedy neopakovatelný zážitek. Jeho recitace je úchvatná, paměť fenomenální a celkový projev neopakovatelný. Je báječné vidět, jak se také dá interpretovat poezie. Své verše recitoval i sám autor, který se mi také líbil, ne každému je dáno zaujmout přednesem. Daniel Razím to umí. Umí i hezky psát a jako bonus i zpívat, takže takový mladý renesanční autor. 
 Krom toho jsem konečně poznala kavárnu Potrvá,která je kousek od metra Hradčanská, což mě samozřejmě přivedlo k myšlence, zda by se zde nedaly realizovat i naše Hovory o historii. Splňuje jeden z našich prvotních atributů, že kavárna má být u metra, aby byla snadno dosažitelná, což Potrvá je. Navíc má i ducha, takže myšlenka se usazuje. Zatím ale zůstáváme v Dadapu, kde nás čeká říjnová kolektivizace.  V Potrvá jsme si užili poezie, dobrého vína a příjemné společnosti. A pokud jste milovníci veršů a narazíte na Razímovu knihu, jistě stojí za koupení a přečtení. Nebo minimálně za půjčení, za přečtení ovšem v každém případěJ
                                                       





Žádné komentáře:

Okomentovat