neděle 3. listopadu 2013

Král básník

 Závěrečná část čtyřdílné románové fresky o životě posledních přemyslovských králů...... Tolik úvodní oficiální anotace. 
    Příběh se tedy logicky týká Václava II., a předpokládala bych 
i zmínku o jeho synovi a tajuplné olomoucké vraždě, která panování jediného českého rodu na našem trůně ukončila. No,uvidíme. Mám před sebou přes šest set stran historického čtení. Snad to bude v něčem přínosné a osvěžující. I když teď jsem se historicky zaměřila víc na knihy Antonína Polácha, zdají se mi čtivější a pravdivější. Ale jak se říká, neopouštěj staré známé pro nové, tudíž hodlám Přemyslovskou epopej dočíst. Zejména proto, že pro Přemyslovce mám velkou slabost. 
    Občas přemýšlím, jak to ten pan Vondruška vlastně všechno stíhá? Letos vydává knih určitě víc, do toho pořád někde beseduje 
a cestuje za svými čtenáři? To vypadá až nadpřirozeně? Nějaké domácí scriptorium či co? 
                Nu, hlavně,abych to vůbec stihla přečíst:-)
  
                               

4 komentáře:

  1. Přeji hezké počtení.
    Nedávno jsem koupila II.část epopeje, nechávám si ji na vánoční svátky, snad to nějak stihnu.. Knihy Antonína Polácha vůbec neznám, zeptám se v knihovně..
    Hezkou neděli:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zeptejte, Majko. Máte-li ráda historii, a že máte:-), pak myslím nebudete zklamaná.
    Také hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za inspiraci - zkusím si knížky Antonína Polácha půjčit v knihovně. Romány pana Vondrušky mám ráda. Hezký zbytek víkendu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za připomenutí, můj tatínek si už o knihu "psal Ježíškovi".

    OdpovědětVymazat