pondělí 17. března 2014

Měsíc knihy

   Březen býval měsíc knihy. A i když už léta není, ten slogan se mi tak vryl do paměti, že ho v podstatě užívám dodnes. Pravda, kniha je dnes poněkud pomalejší médium, ale jsem přesvědčená, že svoje příznivce neztratila ani po masivním ataku čteček a e-knih. Prostě papírová je papírová:). A jako taková má celý tento měsíc svůj svátek. Měla by ve větší míře probíhat autorská čtení, ve školách by se měla více akcentovat moje oblíbenou aktivitu, že "čtení pomáhá," ( a opravdu pomáha), besedy v knihovnách i jinde, určitě by se mohla i zvýšit prodejnost knih. Nevím, jak je to v reálu, to je jen taková moje vlastní představa o oslavách během měsíce knihy. Sama si  svátečně dopřávám větší frekvenci návštěv knihkupectví, zejména moje oblíbené letenské, kde jsem pečená vařená. Je dostatečně zásobené a není pro mě natolik "depresivní", jako mraky knih v Luxoru.
 I když zase v Luxoru seženete opravdu všechno. Co už není v Luxoru, to jako by snad ani nebylo:-). Leč útulnost a intimita tomu schází, a tu objevuji na Letné. I k měsíci knihy se tu staví čelem, takže je kde knižní svátek oslavovat. V půli března jsou i oslavy na půli cesty. Takže se máme na co těšit. Mně se třeba velmi líbila akce, jak dobrovolníci čtou dětem v nemocnici...Nápadů je evidentně víc než dost.  Slavíte měsíc knihy? 


P.S A nové knížky lze objevit třeba i na  
                                     www.jalna.cz
                                                         :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat