neděle 16. března 2014

Stručně a jasně

     Pokyn, který dnes málokterý vypravěč ctí.  Sama se snažím, leč dobře vím, že dělám tolik úkroků vedle, že stručně a jasně to jde málokdy. Kdo to ovšem umí takřka geniálně, je pan doktor Cyril Hoschl.  Tohoto psychiatra opravdu obdivuji a ctím, baví mě jeho glosy a krátké návody, jak se poprat se životními nástrahami, s psychickými problémy svého okolí, ba i svými vlastními, jeho názory na politiku i běžné každodenní události kolem nás. Až jednou budu opravdu potřebovat psychiatrickou pomoc, nejraději bych k němuJ. Zatím se ale do léčebny nechystám, naopak, cítím se skvěle, neřku-li báječně (to je jakýsi skrytý vzkaz těm, co si myslí, že mě svými urážkami a invektivami zničí či nějak rozladí…)
   Pana Hoschla  nyní vlastním v knižní podobě, neb jsem náhodou narazila na vydání jeho sloupků z Reflexu, které patří k mým pravidelným čtenářským aktivitám. Takže kniha mě velmi potěšila.  A je to fakt ryzí radost, číst si jeho sloupky, přeskakovat na témata, která mě zajímají, rozebírat si je z různých úhlů pohledu, vracet se k nim.

 Báječné čtení. Stručné a jasné.  
        
                                                

Žádné komentáře:

Okomentovat