neděle 6. dubna 2014

Hana Marie Kornerová

a její Almužna jen pro bohaté...

    Čas od času potřebuji k povzbuzení dobře napsaný románek, který by někteří možná označili za červenou knihovnu. Já osobně tomu říkám příjemné oddychové čtení, které Hana Marie Kornerová skvěle umí. Alespoň na mě to tak působí. Ráda ji čtu, dokáže rychle vtáhnout do děje a vypudit z hlavy všední pragmatické starosti. Takže po jejích knihách sahám dost často, když cítím nějaký úbytek energie, mám pocit, že se mi tak úplně nedaří a potřebuji prostě někam uniknout. Někam, kde nakonec všechno dobře dopadne a všechno se vyřeší. Vzhledem k tomu, že jsem si nyní vypůjčila celou plnou tašku jejích knih, zdá se, že patrně lépe už bylo. Takže  rychle pro Almužnu jen pro bohaté. Oč jde? O klasický příběh lásky a nenávisti a pointy, kde údajně dobro nakonec zvítězí. Je tu všechno, láska, úspěch, drama, detektivní zápletka, sociální prvky, prostě klasický život českého maloměsta dvacátého století,  tedy první poloviny dvacátého století. Čte se samo, velmi dobře, paní Kornerová má dar báječného vypravěče. Takže jsem si Almužnou báječně vyčistila hlavu a Dokud se budeš smát je na řadě nyní. Snad bude mít stejný terapeutický účinek.

                                                            

Žádné komentáře:

Okomentovat