úterý 10. června 2014

Běh pro paraple

   Mám několik oblíbených charitativních aktivit, kterých se ráda účastním. Většinou je pečlivě eviduji, vím, kdy mají být,chystám se na ně a tak trochu plánuji. Ovšem Paraple jsem letos nějak prošvihla. Možná proto, že na Letenské pláni jsou v poslední době aktivity nikoli pro moji krevní skupinu, olympijským parkem počínaje, přes  trvale rozkopanou Blanku, chystanou stavbou dalšího mega obchodního střediska, kterého krom developerů a radnice zde nikdo nechce, rozvášněné sparťanské fanoušky až k pivnímu stanu.... 
Nevidím a neslyším. Pro jistotu ani nekomentuji, protože to nemá cenu.
Tak mi ale málem uniklo běhání pro paraple, které se na Letné také koná pravidelně. Loni ho zkomplikovaly povodně, tak se mezi hromadami vykopané zeminy:-) z Blanky pobíhalo poněkud později. A to mě zřejmě ukolébalo. Navíc to krásné letní víkendové počasí, jako stvořené pro výlet mimo Prahu... Nakonec se ale dalo stihnout obojí a možná to mělo svá pozitiva, protože v podvečer se běhalo lépe než v parném odpoledni. Atmosféra zde byla jako vždy báječná, lidí se bavili,běhali a uvolněně relaxovali. Jsem ráda, že se nakonec podařilo běh stihnout a další už je pečlivě zaznamenán v diáři. Člověk holt stárne a zapomíná, to není nic nového pod sluncem:-). Navíc jako by mě kapku bolely nohy, asi jsem tu stovku přepálila:-). Takže dobrý důvod pro skvělou masáž. Našla jsem totiž svoji dávno ztracenou masérku z Letné, která přesídlila na osmičku. Jediná, která umí masáže tak, že odcházíte jako znovuzrození, nic vás nebolí a cítíte se skvěle. To se sice cítím po Parapleti i tak, ale chce to zlatou tečku. (a věnovat větší pozornost propagaci:-))
                                                          

1 komentář:

  1. Je pravda, že jsem to letos také nezaznamenala.?! Jako by nebylo žádné reklamy, kterou jsem slýchala z rádia???:-) Gratuluji, ,je fajn, že jste to ještě stihla! Dobrých akcí a činů, není nikdy dost:-)))!

    OdpovědětVymazat