pátek 25. července 2014

Vážíme si vás


........tak to hlásají všechny možné reklamy, které se nám připletou do cesty. 
Naposledy jsem takovou hlášku četla na výpisu České spořitelny, která mi na konci všech položek, které si strhla za reálné i nereálné úkony, které údajně provozuje s mými penězi, sděluje, že si váží, že jsem jejím klientem. Asi právě proto všechno od srpna výrazně zdraží. 
  Stále víc mě to utvrzuje v přesvědčení, že ve strožoku či ve slamníku je těm několika mým korunkám rozhodně líp. 
     Nicméně, váží si nás prý i jinde... Třeba u telefonních operátorů.... 
Názorná ukázka nedávno. Mamince se rozbil stařičký aparát. Potřebuje tedy nový. Normální, obyčejný, bez všech možných vychytávek, které jsou stejně na nic. Prostě chce telefonovat, respektive přijímat hovory od nás.
 Tedy jdeme do zdejších autorizovaných prodejen. 
V první se nás ujme jakýsi chlapeček, v podstatě skoro hned. Pouhých deset minut nás tam nechal postávat. 
„Jak vám mohu posloužit“, zašvitořil líbezně v okamžiku, kdy jsme se utábořily před těmi finančně nejluxusnějšími dotykovými aparáty.
Jakmile ale zjistil, že chceme aparát pro důchodce, nemáme žádný paušál a nehodláme se ničemu upsat, rázem o nás ztratil zájem. Pohrdavě se zašklebil, mávl rukou a zmizel někde v útrobách prodejny. ...........
Takoví sofistikovanější šmejdi, řekla bych.
    Odvlekla jsem maminku pryč. To nemáme zapotřebí, nebudu se doprošovat u nějakého nevychovaného froce.
    U konkurence, které je v okresním městě hned naproti, jsme také neuspěly. Nejen že se s námi nikdo nebavil, ale čtveřice děvčat, která zde zoufale zírala do monitorů, byla tak hrozivě pomalá, že bychom tam mohly strávit dovolenou, než by se na nás dostalo.....
     Nebudu se ponižovat kvůli nějakému trapnému tele-aparátu u firem, které sice hlásají, že si svých zákazníků váží, ale běda, když nechcete jejich nejnovější zboží, podepsat co nejvíc nenevýhodnější smlouvu či podobné atributy............
    Je to tak ovšem takřka všude. Je strašně únavné být pořád ve střehu a v pohotovosti, abychom si vybojovali slušné zacházení, férové služby, a pořád se vás nesnažil někdo okrást, podvést či odbýt.
    Zajímalo by mě, zda u nás ještě existuje instituce, která si svých klientů, zákazníků či třeba pacientů doopravdy váží? Asi těžko hledat jehlu v kupce sena. Nicméně, nevycválaní prodavači předražených telefonů mě maximálně tak rozladí, případně vytočí. 
   Ovšem třeba někteří bohové v lékařských pláštích a jejich přezíravost vůči pacientům…….. 
  Ale o tom příště, to je téma na vážnější notu. Protože někteří arogantní floutci jako zaměstnanci mobilních operátorů či třeba ke klientům "vstřícná"banka mě vedou maximálně k tomu, že si o nich myslím své. A snadno změním základnu. S těmi doktory a s tím, jak si nás (ne)váží je to o dost složitější. Tak o tom jindyJ

1 komentář:

  1. zlatá moje FiO. Nic navíc mi nedává, ale nic mi ani nebere. od ČS jsem zběhla už dávno - a zatím jsem opravdu nelitovala. jejich úroky a poplatky- obojí jako zdroj humoru, jinak tragédie.

    OdpovědětVymazat