pátek 5. prosince 2014

Koncert k svátku

Kultura a zážitky jsou v podstatě nejlepšími dárky. I mně Mikuláš jeden přinesl, k svátku, který mi vlastně ti čerti vždycky ukradnou.  Jako bych byla nějaká čertice, že slavím svátek v den, kdy všude pobíhají nadpřirozené bytosti s rozdováděnými čerty v čeleJ. Nicméně, na druhé straně může to přinést andělské zážitky. Jedním takovým byl středeční koncert v Obecním domě, který byl nejen svátečním dárkem, ale i krásným zážitkem. Jako ostatně hudba vždycky. Klasická hudba snad ani zklamat nemůže. Hráli krásně, bylo to relaxační i nabíjející, adventně sváteční. Prostě dokonaléJ. I se šampaňským.Vlastně, Nic nového pod sluncemJ
   Čínský dirigent byl (pro mě překvapivě) velmi emotivní a hyperaktivní, jednou mu dokonce uletěla taktovka, což ho ale v jeho vášnivém dirigování nikterak neomezilo. To víc omezil mě samotnou nečekaný atak zimního kašle, který mě málem udusil, protože kašlat do flétnového sóla jsem si rozhodně netroufla. Ale oči jsem z toho měla navrch hlavy. Naštěstí se vše umoudřilo a mohla jsem si koncert náležitě vychutnat. I s překvapením ( zjevně i pro hudebníky), že se místy tleskalo tam, kde se nemá. Možná to bylo velkým množstvím mládeže, která na tento vánoční koncert vyrazila i v rámci KMD . Patrně je pro některé tento svět natolik vzdálený, že to prostě neumí. Zatím. Ale už jen to, že přišli, avizuje do budoucna naději, že se to snad i naučí. Protože jinak byli normální a slušné publikum. A koncert byl zážitek. Sváteční.
 J)

Žádné komentáře:

Okomentovat