neděle 7. prosince 2014

Nejtemnější hodina

Prostě jsem nemohla odolat, přestože si nákupy v knihkupectví cíleně zakazuji. Ale nová Erskinová, která vtrhla na předvánoční trh, velmi snadno moje předsevzetí zrušila. Mám ráda její dvě časové roviny, které se tak zajímavě prolínají. Pravda, někdy se to může zdát na jedno brdo, ale mě to baví. Navíc, Nejtemnější hodina je přeci jen kapku jiná, není to o středověku či antice, ale zachycuje leteckou bitvu o Anglii, tedy minulost docela nedávnou. A zachycuje ji čtivě, zajímavě, napínavě, prostě tak, jak to Barbara Erskinová umí.  Nejtemnější hodina je velmi inspirativní čtení, alespoň pro měJ
                                                       Obálka titulu Nejtemnější hodina

3 komentáře:

  1. PŘEJI POKLIDNÉ ČTENÍ A PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji velmi pěkně a přeji také krásný a tvořivý adventní čas.
    A knížka se čte velmi hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Už se na ni těším, napsala jsem si Ježíškovi.

    OdpovědětVymazat