čtvrtek 18. prosince 2014

Retro

Nejsem snad úplně takový retromil, ale když jsem na adventním trhu na Míráku, který je dle mého nejlepší v Praze, objevila želatinová pivíčka, která znám z dětských let, neodolala jsem. Nával nostalgie, podbarvený adventem, s tím se těžko bojuje.  Netušila jsem, že se něco takového ještě vyrábí. Každopádně, svůj účel to splnilo, nakoupila jsem cosi na vánočních trzích a cítila se svátečně. Možná kapku retro, ale pod vlivem svaté Ludmily, která tam zrovna "mlátila zvony" tak intenzivně, že to vyvolávalo až pocit  vánočního ohrožení, to prostě jinak nešlo. 


                                                               

2 komentáře:

  1. Tak ta už jsem hooodně dlouho neviděla. Náš prcek si na trzích v Brně objednal "prdelník", pak koupil vykrajovátky na perníky ve tvaru motorka, stíhačka,letadlo a delfín (z loňska má traktor, náklaďák a vysokozdvižný vozík) a snad mu na příští rok někdo vyrobí ten jeho vysněný kombajn. No, stromeček bude vonět perníkově,ale jinak bude docela veselý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bude hezký perníkový stromeček. Přeji Vám, ať si to všichni krásně užijete.
    A děkuji za Vaše nahlížení a komentáře. Krásné staročeské Vánoce

    OdpovědětVymazat