čtvrtek 23. dubna 2015

Příliš demokracie škodí

   Ono ostatně všeho moc škodí, tak proč by zrovna demokracie měla být výjimkou. Pravda, nejsem s tímto názorem dvakrát populární, ale jsem o tom tak nějak přesvědčená. Minimálně té demokracie, která je nynějším hitem, tedy té, kdy si pojmem demokracie mnozí představují jenom to, že si mohou dělat a říkat co je napadne. Nedávno mě zaujal text o výchově dětí, který vlastně se mnou tak trochu souzní. Já ovšem chci zmínit i jinou stránku současnosti. Nedávno jsme totiž pokračovali v našem protidrogovém programu. Dozvěděla jsem se, že trendem současnosti již není nabádat děti, aby nebraly. Naopak. Cílem je brát kontrolovaně. Mít to pod kontrolou. Protože je vaším svatým právem se svobodně rozhodnout, že chcete brát. A nikdo vám nesmí říkat, že ne.  No, tak z toho jsem trochu paf, leč je tomu tak. Prostě každému co jeho jest. Jen si nedovedu představit, jak to vysvětluji malým dětem. Dle logiky věci pak přijdou domů s jediným, co si zapamatují: Paní učitelka říkala, že máme brát drogy.
No, je to celé tak trochu v kostce, ale podstata je zachovaná. A tak si prostě jen myslím, že příliš všeho prostě škodí…

Nebo tomu jen prostě nerozumím. Možná bych si měla něco vzít,když je to vlastně moje svaté právo….J

1 komentář:

  1. To je fakt hustý. Souhlasím a zuřím.Tento článek mě sem přilákal. Od té doby sem chodím na návštěvu . :-)

    OdpovědětVymazat