neděle 28. června 2015

Za dobré vysvědčení knihu

Slogan mého dětství již dnes asi už tolik neplatí, leč já ho mám tak pod kůží, že si novou knihu naděluji pravidelně. I bez vysvědčení:-)
Jsem ráda, že nejsem úplně sama, mnoho dětí to má podobně, i když všeobecně převládají spíš hmotné a finanční odměny. Třeba za dobré vysvědčení nový mobil....
 No, tak to není moje krevní skupina. Za vysvědčení na zmrzlinu nebo do zoo se mi zase docela líbí.
 Ale zůstaňme u té knihy a prvního prázdninového čtení. Nadělila jsem si detektivní příběh. Detektivka k létu patří:-). Tato je francouzská, protože Francie je moje slabost. Jmenuje se Výjimeční lidé a jde o příběh učitele biologie ( od té školy se asi tak rychle neodpoutám:-)), který se díky sázce pustí do pátrání po vrahovi deset let nevyřešeného zmizení francouzského vysokoškolského profesora. Krásně napínavé, plné záhad a Francie:-) Na začátek léta skvělé čtení. ...
                                                           Obálka titulu Výjimeční lidé

Žádné komentáře:

Okomentovat