sobota 18. července 2015

Kód Enigmy

Díky letním kinům a příjemnému počasí se dají objevit filmy, o kterých jsem si myslela, že už je ani nepromítají. Jak totiž všechno letí, tak film z roku 2014 aby hledal v poledne s lucernou. Ale našli jsme a fakt to stálo za to. Alespoň mně se to moc líbilo. Zase jeden film, který se mi dostal pod kůži. Kód Enigmy je celkem logicky o prolomení šifrovacího kódu za druhé světové války, tedy film válečný, životopisný, ale hlavně zajímavý a plný nečekaných emocí. Alespoň na mě tak působil. O Alanu Turingovi jsem něco málo tušila, ale celý jeho příběh byl pro mě velkým překvapením. Skvěle zahraným mým oblíbencem Benedictem Cumberbatchem. Vůbec celé to bylo zajímavé, dobře zahrané, k pobavení i poučení. Mám ráda takové (britské) filmyJ. A k tomu letní kino, to je dobře namíchaná šifraJ
Kód Enigmy je výborná (nejen) letní podívaná. 
                                                   

Žádné komentáře:

Okomentovat