neděle 6. listopadu 2016

Co se děje se světem?

Tak to bych také docela ráda věděla. Proto doufám, že nějaké odpovědi naleznu u pana Cílka, kterého mám velmi ráda a jehož kniha ke mně na tuto neděli doputovala. 
"Co se děje se světem?" ptá se známý esejista ve své knize, ve které chce hledat odpovědi s větším nadhledem a humorem, než bývá při takto závažné otázce zvykem. Ráda pana Cílka čtu, stejně ráda ho poslouchám, tak jsem zvědavá na výsledek i na to, že třeba zase trochu víc pochopím, cože se to vlastně děje s naším světem? 
Jde se od klimatických změn a migrační krize přes zahrádky, květiny a stromy až k pocitu, jak být šťastný.... Docela náročná cesta, leč už na samotném začátku velmi zajímavá,poutavá až vzrušující:-)
                                                 Obálka titulu Co se děje se světem?

1 komentář:

  1. Pana Cílka mám taky ráda, jeho názory mají hlavu a patu. Díky za tip.
    Včera jsem shlédla dokument "Je s námi konec?". Bohužel si myslím,že asi je. Už to zašlo moc daleko, politici jsou příliš úplatní a nadnárodní korporace tak bohaté a silné...

    OdpovědětVymazat