sobota 14. ledna 2017

Nejde to jinak?

Nedávno plnila zpravodajství ptačí chřipka. A s ní následná likvidace chovů. Nejsem žádný odborník na infekční choroby, notabene zvířecí, ale zdá se mi to celé nějak zvrácené. Místo léčení vraždění. A ve velkém. Přitom volně žijící ptactvo, které je také jistě přenašečem, podobná genocida nečeká. Ne, že bych jim ji přála, naopak. Přemýšlím, zda by se celá věc nedala řešit nějak jinak, s trochu větším citem. Jistě jsou zabíjeny i zdravé kusy, jsem přesvědčena, že by se nějaký způsob, trochu víc normálnější, jistě našel. Tohle mi prostě přijde divné a vlastně i tak trochu přes čáru. Kdyby šlo o moje slepice, asi bych je nedala. Pravda, v situaci, kdy žádné nevlastním, je to takové takřka zbytečné gesto, ale stejně je to divné.Copak to opravdu nejde jinak?  Nebo je to možná divné jen mně, ale myslím si, že takhle se chřipka prostě neléčí!

1 komentář: