středa 25. ledna 2017

Odměna za práci

Doputovala k nám nabídka na besedu. S VIP osobností. Téma vcelku zajímavé, současná situace v Evropě a u nás. Děti by o to docela stály, já ostatně také. Cena za hodinovou přednášku se pohybovala kolem sedmi tisíc. Při rozpočtu částky na děti by je to jistě nezruinovalo, přesto mi ta cifra přišla nadsazená. Za hodinovou přednášku takové peníze neberou ani naši prestižní hosté v Hovorech. Pokusila jsem se v tomto duchu vést s protistranou dialog. Dostalo se mi docela nevstřícné reakce. Jde prý o standardní cenu, děti se totiž dozvědí plno zajímavostí a tím pádem bude pro ně přednáška cenná.
 To jistě ano, ale i tak jsem nehodlala cenu akceptovat, zdála se mi takřka nemorální. A  dnes jde přeci o systém poptávky a nabídky, tudíž jsem ve finále odmítla. 
Dozvěděla jsem se, že jsem divná, je přeci normální, aby děti něco takového zaplatily.  
Prostě dvojí úhel pohledu….

4 komentáře:

  1. Kdopak si tak cení své práce? Jitko aspoň zaznačte :)
    A divná opravdu nejste. Cena je dost mimo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, asi jsem trochu srab a nezveřejním. Aby mě pak nelynčovali. Ale šlo o terorismus:-)

      Vymazat
  2. :-) mně takhle kouzelník "udělal" cenu za program pro děti v létě na tábor- za 45minut 6600Kč + tedy cestovní náklady. zvučné jméno neměl, čaroval s kartami, bublinami a nafukovacími balonky... tak to jsme se taky nedohodli ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se podle mě fakt nedá dohodnout! Někdy je to až nehoráznost!

      Vymazat