středa 15. února 2017

Lysá nad Labem

Lysá nad Labem je spojována s Bedřichem Hrozným, což je velmi zajímavá osobnost. Pro mě ale nyní byla Lysá nad Labem další zastávkou v „tour“ s knihou Doskočiště protektorát. V pondělí jsem se v místní vskutku krásné knihovně setkala se studenty jedné zdejší školy. Povídání bylo zaměřeno hlavně na Doskočiště a příběhy parašutistů, ale dostalo se i na další moje knížky. Děti se zde ukázaly jako pozorní posluchači, ba i se mnou diskutovaly, což mnohdy bývá oříšek.
 Znáte to.
 „ Máte někdo nějaký dotaz?“
Oči dolů, nic, trapné ticho.  I s dospělými se mi to občas stává. I já sama se tak někdy chovám, prostě se nechci na nic ptát:-)
    Děti v Lysé ale byly zvídavé, ptaly se, takže naše vyměřená hodinka utekla jako voda. Moc se mi tu líbilo. A nejen kvůli pozorným posluchačům, či faktu, že se  některé moje knížky prodaly, ale i knihovnu tu mají velmi krásnou. A paní knihovnici šikovnou a kreativní. Prostě šlo o velmi zajímavou zastávku v hezkém městě Bedřicha Hrozného. Těším se na dalšíJ






Žádné komentáře:

Okomentovat