úterý 25. dubna 2017

Instalatér

Velmi často tady dštím síru na řemeslníky. Na jejich nespolehlivost, předraženost, nedochvilnost…Jistě bych našla plno dalších záporů, se kterými se při styku s řemeslníky setkávám. Ale jsou výjimky (doufám, že nepotvrzující pravidloJ) Tak také mohu být jednou nadšená z řemeslných služeb. Nebo jsem prostě narazila na poklad (na Velký pátek se dle pověstí skály s poklady otvírají, tak třeba jedna ta skála vypustila do terénu můj poklad). Jde o instalatéra. Dlouho odkládané opravy již odkládat nešlo, bylo nutno překonat strach z toho, že řemeslník zase jako obvykle vysaje celou moji peněženku, zablokuje několik týdnů svou neschopností přijít v normální hodinu či v domluveném čase a ve finále stejně nic neopraví. Již je to takřka fobie, protože vycházím z letitých zkušeností. Ale jak jsem již řekla, tentokrát bylo všechno jinak. Přišel milý, vstřícný šikovný pán. Řekl, co udělá a co to bude stát (normální cena), přišel včas!!!! A vskutku to bylo tak, jak řekl. Toaleta i kuchyň mají vodu zase opravenou, vše šlape, jak má. Pán si neúčtoval ani cestovné (tím myslím částku 600 až 1000,-, kterou si většinou v našich modrých zónách chtějí řemeslníci účtovat. Včetně těch, co bydlí na sedmičce, protože jiné raději kvůli parkování neobjednávám.  Pětikilo chtěl chlápek i z vedlejší ulice, prý je to standard, paninko. Tak jsem se s ním standardně nedohodla. Tento pán počítal v běžných kalkulacích. Těší mě to. Pěji na něj ódy. A potvrzuje to staré ověřené pravidlo, že všechno je o lidech…..

Tenhle pán se povedl. Hned mám o řemeslnících lepší mínění. (tedy jen o některých J)

                              Výsledek obrázku pro hasák

Žádné komentáře:

Okomentovat