neděle 25. června 2017

1967- rok, kdy jsem se narodil(a)


S narozeninami tohoto druhu se kolem mně najednou jakoby roztrhl pytel. A zajímavý dárek nacházím až ex post, při náhodném bloumání v Neoluxoru. Škoda, že jsem knihu neobjevila dřív, mám za sebou plno krásných oslav, kde by se vyjímala. Poslední, velmi pěkná, byla nedávno ve Lbosíně. Pokud jste někdo znalec rozhleden, jistě víte, že je to cestou na krásnou rozhlednu Špulka. A kdo neví, má hned tip na letní výlet. A kdo nejde na rozhlednu, tak jen zpráva, že ve Lbosíně je prostě krásně. Knihu jsem tam bohužel nedopravila, ale není všem dnům konec. Navíc, nejdřív ji musím prostudovat, abych věděla, co vše se v tomto zajímavém roce stalo. A ještě máme celý půlrok na podobné oslavy:-)

                              Výsledek obrázku pro 1967 rok kdy jsem se narodil(a)

                                            

2 komentáře:

  1. Jitko to je skvělý tip, brácha bude mít koncem roku kulatiny. Díky a krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, také krásnou neděli. A zdravím bratra:-)

    OdpovědětVymazat