úterý 6. června 2017

Dlouhý, Široký a Krátkozraký

Aneb nedělní klasika u Cimrmanů. Pravda, není to už to, co to bývalo, ale to je život. Určité kouzlo, nebo možná víc nostalgii, to pro mě ale mělo pořád. Tedy lépe řečeno má pořád.
 Staré známé hlášky v novém hávu, nebo novějším, protože pan Hraběta i pan Weigl jsou zde stále. Obdivuhodné.
Novinkou (milou) byl pro mě pan Táborský.  
Klasické cimrmanovské divadlo, tentokrát tedy pohádka, bylo krásnou tečkou za příjemným letním víkendem, protože, já bych si s dovolením vzal….
Já bych si s dovolením také vzal.
A nově mi utkvěla hláška, kterou jsem dosud nezaznamenala: děkuji pedagogickému sboru, že se složil….
(že se složil na naši gážiJ) .
Snadno využitelné na nějaké naší poradě.

Prostě Cimrmani jsou pořád dobříJ
A ze všeho nejhorší jsou trpaslíci.............

Žádné komentáře:

Okomentovat