sobota 10. června 2017

Noc kostelů

Tentokrát v Divišově. Ve zdejší synagoze. Spojená s besedou, takže zase velký zážitek.Pro mě určitě.
Ještě cestou z Prahy jsem si myslela,že jedu na Noc kostelů. Ale na místě jsem zjistila, že už je tu Muzejní noc, jsou tady rychlejší a pokrokovější. Navíc jde o místo nadmíru přívětivé, nabité pozitivní energií. Mému vystoupení předcházelo hudební entréé dvou velmi šikovných mladých muzikantek, vždycky mě dokáže okouzlit, jak jsou někteří šikovní a nadaní. A pak už následovalo čtení a beseda. Kde rozhodně nešlo nezmínit dnešní smutné výročí vypálení Lidic. I o nic v knize píši. Ale také došlo i na ostatní moje knihy, zejména na Odnikud nikam o vystěhování nedalekého Neveklovska.
  Šlo prostě o velmi zdařilou akci, která ve mně rezonuje ještě dnes. A těším se na další. v Divišově je moc hezky,
A těší mě, že moje turné s knihou tak úspěšně pokračuje. Příští týden dokonce i v Českém rozhlase. 

2 komentáře:

  1. To jsou dobré zprávy! Doskočiště koluje v naší rodině s dobrými ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to mám radost. Děkuji moc. A krásný víkend

    OdpovědětVymazat