pátek 4. srpna 2017

Řecko pozitivně

Nejlepší dovolená u moře je v Řecku. Alespoň já to tak mám. Miluji chvíle, kdy se mohu jen tak povalovat na pláži, číst knížky, opalovat se, máchat se ve slané vodě. K tomu všemu je Řecko naprosto ideální. Moře je zde krásně čisté, modré (místy až kýčovitě), vzduch omamný, lidé milí, vstřícní a usměvaví. Mám ráda zdejší historii, byť mnohdy mám pocit, že je jí pro Řeky tolik, že jsou jí přesycení (některá archeologická naleziště vypadají totiž dost zanedbaně), ale to může být opravdu jen pocit. Mají skvělé jídlo, výborné víno. Na Korfu, kde jsme byli nyní, navíc krásná kombinace hor, moře a lesů. Čas zde ztrácí svou výbušnost, prostě jen tak plyne.  Proto mám Řecko ráda a miluji povalující dovolenou u řeckého moře. 
Sissi, po které zde zbyla turistická atrakce v podobě jejího zámku Achileon, moc dobře věděla, kde se skvěle relaxuje. Jistě, lze narazit i na odvrácenou tvář dovolené v Řecku, ale o tom až zítra.


























Žádné komentáře:

Okomentovat