středa 15. listopadu 2017

Vznik republiky

Sice už máme chvíli za sebou, žijeme už dávno jiným výročím, doba je rychlá. Leč v úterý večer jsem absolvovala jeden příjemný skok v čase a první republika se zhmotnila v přednášce v Lysé nad Labem.  Je to má oblíbená knihovna, již jsem zde měla několik besed nad mými knihami. Tentokrát jsem byla laskavou paní knihovnicí vyzvána, zda bych nevedla přednášku pro zdejší univerzitu třetího věku na téma první republiky. Přijala jsem velmi ráda. A bylo to skvělý zážitek. Jsem zvyklá vykládat či přednášet, ale vždycky je to zároveň i boj o pozornost, která je u pubescentů velmi nestabilní a nesoustředěná. Zde to bylo úplně jinak, naprostý balzám na pelagickou duši. Posluchači byli pozorní, kladli smysluplné dotazy a po přednášce se tvářili, že šlo o příjemný zážitek. S výukou dítek školou povinných nesrovnatelnéJ.

A komerční tečka na závěr. Prodala jsem jak svoje knihy, tak i několik audioknih, které jsem převzala z vydavatelství, které chystá namluvit i moji knihu. A já zatím šířím slávu Trebenasu kudy chodím. Krásný úterní večer to byl. 


Žádné komentáře:

Okomentovat