pátek 22. prosince 2017

Vánoce

Lze v určitých chvílích zaměnit takřka za Armagedon. Minimálně za ten dopravní. Vypadá to, že si většina národa myslí, že když nebudou o svátcích zavaleni dárky a jídlem, Vánoce snad ani nepřijdou. Včerejšek tomu na pražských ulicích (do obchodů jsem nevstupovala) tomu nasvědčoval. Dopravní kolaps. Magistrála stála. Na Smíchově v jakémsi obchoďáku zkolaboval parkovací systém, auta nemohla ani tam ani ven, všichni stáli v jedné obří dopravní zácpě. Všichni v touze ještě něco nakoupit či se někam přesunout. Také jsem se chtěla přesunout, leč raději jsem to neriskovala. Ještě v osm večer stupeň dopravy 4, tedy nebyla šance někam se dostat. Naštěstí jsem nijak zásadně nemusela, jen chtěla. A tak jsem nakonec zůstala doma. V klidu a vánočním rozjímání.Protože to, co je na ulicích (a v obchodech) má do sváteční atmosféry hodně daleko. Spíš to připomíná nefalšované peklo. Včerejší doprava byla vskutku pekelná. Na svátky se lze těšit hlavně proto, že snad toto šílenství skončí a nastane vytoužený klid. I když kdoví, vypuknou slevy a šílenství je tu zpátky...Tak snad alespoň na půlnoční?

Žádné komentáře:

Okomentovat